۶ پاسخ

زودتر برو ک اگه وزنش کم بود بتونی جبران کنی

30 هفته باید بری دیگه

من تو ۲۶ هفتگی رفتم
دکترم گفت بعدیو برات تو ۳۶ هفته مینویسم

۳۱ من میرم

برا من نوشت 35 هفته

۳۱ و ۳۲ هفته
منم هنوز نرفتم

سوال های مرتبط

مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آفتابگردون 🌻 مامان آفتابگردون 🌻 هفته سی‌وچهارم بارداری