چه زود رفتی عزیزم .. وزنش چند بود ؟
من ۲۸ رفتم وزنشم خوب بود بود باز ۳۲هفته گفته برم
من ۲۸رفتم
باز ۳۲هفته هم برام سونو نوشته
من برای ۳۲ هفته قرار شده برم.دکتر گفت برو یکماه دیگه بیا
۳۶ هفته
32 هفته باید بری
وزنش چند بود عزیزم؟
اگه وزنش خوب بود نیاز نیست اگه کم باشه باید مجدد ۳۵ هغته بری برای برسی دقیق تر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.