خانوما من ۲۸ هفته رفتم سونو رشد دیگه کی باید برم سونو؟ا

۸ پاسخ

چه زود رفتی عزیزم .. وزنش چند بود ؟

من ۲۸ رفتم وزنشم خوب بود بود باز ۳۲هفته گفته برم

من ۲۸رفتم
باز ۳۲هفته هم برام سونو نوشته

من برای ۳۲ هفته قرار شده برم.دکتر گفت برو یکماه دیگه بیا

۳۶ هفته

32 هفته باید بری

وزنش چند بود عزیزم؟

اگه وزنش خوب بود نیاز نیست اگه کم باشه باید مجدد ۳۵ هغته بری برای برسی دقیق تر

سوال های مرتبط

مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آفتابگردون 🌻 مامان آفتابگردون 🌻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری