خانمااا هفته چندم برم برای سونو رشد؟؟

۱۲ پاسخ

متخصصتون میگه چند هفته برید

۳۰ هفته و ۵ روز رفتم و ۳۳ هفته و ۵ روز

دبروز رفتم، 30هفته و 3روز

من ۲۸ رفتم یدونه هم ۳۲
کلا دکترم گفت بین ۲۸ تا ۳۲ برو من خودم زود رفتم آخه حس کردم حرکاتش کم شده و هم گفتم زودتر بدونم رشدشو

من ۳۱ هفته رفتم

دکتر من ۲۸ هفته و ۴ روز برام نوشته

من ۳۱ هفته رفتم
البته قبلشم دستگاه دکترم پیشرفته بود وزنش کم بود بهم کلی چیزای مختلف داده بود

من دیروز رفتم ۳۳هفته و یه روز

الانا برو ک اگ خدایی نکرده وزنش کم بود بتونی جبران کنی

من ۳۰هفته و ۳روز رفتم

من۲۸هفته و۴روزرفتم

من شنبه میخوام برم دعا کن همه چیزش عالی باشه

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ ماهگی
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💙 پسرم💙 مامان 💙 پسرم💙 ۵ ماهگی
مامان amir rza مامان amir rza هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیرحسین🦋🌿 مامان امیرحسین🦋🌿 ۴ ماهگی
مامان نيكي مامان نيكي هفته سی‌ونهم بارداری