چند هفته برم برای سونو رشد بهتره

۵ پاسخ

28 هفته و 5روز رفتم
6 دی هم رفتم

من ۳۱ هفته و ۶ روز رفتم

۳۲ هفته من رفتم دکترم گف

۲۸تا۳۲هفته

من ۲۹هفتگی رفتم
۳۵هفتگی میرم دوباره

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر مامان پسته پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته چهلم بارداری
مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی هفته سی‌ام بارداری
مامان نوتلا مامان نوتلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙 پسرم💙 مامان 💙 پسرم💙 ۵ ماهگی
مامان amir rza مامان amir rza هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین❤️🫀 مامان ماهلین❤️🫀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وهفتم بارداری