دخترا
برا سونو رشد چند هفته برم بهتره ؟؟

۶ پاسخ

دکترم گفت۳۲ برو

32بهتره عزیزم

من امروز رفتم ۳۰ هفته و ۳ روزمه

من میخوام بعد از ۳۰ هفته برم

بین ۳۲ تا ۳۴

۳۰هفته

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر مامان پسته پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی هفته سی‌ام بارداری
مامان نوتلا مامان نوتلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترم و پسرم💙 مامان دخترم و پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهین مامان شاهین روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی