مامانا سونو رشد چند هفته بریم بهتره؟؟؟

۱۱ پاسخ

خودمم ۳۵ هفته رفتم

از ۳۲تا ۳۵ هفته باید بری

دکتر من گفت ۲۸ هفته برم که اگه کم بود وقت باشه برا جبرانش

من 30هفته میخوام برم هفته بعد

من ۳۱ هفته و ۴ روز رفتم

من که خود دکتر گفت ۳۱هفته که کامل شد رفتی تو ۳۲ برو سونو بده
البته من میخواستم عکس سه بعدی هم ازش بگیرم که دکترم بهترین زمان اینه

دکترمن۳۰هفته نوشت که اگه کم باشه وزنش تایم بیشتری داشته باشم
۲۸تا۳۲هفته میتونی بری

۳۲.

من 34 هفته رفتم

من میخوام ۲۹ هفته یا ۳۰ هفته برم

۳۲هفته

سوال های مرتبط

مامان آرشا💙 مامان آرشا💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نِلا مامان نِلا روزهای ابتدایی تولد