سلام مامانا سونو رشد جنین هفته چند باید بریم

۶ پاسخ

منم 28گفت برو دیروز 28عفته و سه روز بود رفتم

من سابقه فشارنداشتم دیروزیه چیزی پیش اومدعصبی بودم ازیه طرفم استرس زایمان ولی دکترگف محض احتیاط دوشنبه بیافشارت چک کنم سه تاآمپول دیشب تزریق ۳امشب بایدبرم

دکترگف اگ تادوشنبه فشارت اوکی نشه بایداورژانسی سزبشی

دیروزم ب درخواست شخصی رفتم ک اخرین روز۳۷هفته بودوبچم ۳کیلوبود

من گذاشتم سی هفته پرتمام بعدرفتم

۳۰ یا۳۱اینا

سوال های مرتبط

مامان نیکراد مامان نیکراد هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرشا💙 مامان آرشا💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نِلا مامان نِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان درنیکا مامان درنیکا هفته سی‌ام بارداری
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱ ماهگی