سلام دوستان سونو رشد چند هفته باید بریم؟

۷ پاسخ

من ۳۰هفته و۳روزم بودرفتم

معمولا ۳۰ تا ۳۲ هفته مینویسن
برای من تاریخ زده ۲۹ هفته و ۲ روزم
ولی سر پسرم ۳۲ و ۳ روز نوشت رفتم

من گفت ۳۰ هفته

بمن گفت ۲۸ برو ک اگر وزنش کم بود بتونیم جبرانش کنیم

من 31 هفته رفتم

من دکتر برام ۲۸ نوشته بود رفتم چون گفت اینجوری اگه بچه کوچیک باشه زمان بیشتری هست واسه تقویتش

از کامل شدن ۲۸ هفته میشه رفت

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نِلا مامان نِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱ ماهگی
مامان آرشا💙 مامان آرشا💙 هفته سی‌وسوم بارداری