خانوما سونو رشد چند هفته باید بریم ؟

۱۲ پاسخ

من 28 هفته و 3 روز رفتم البته دکترم برام نوشته بود سر خود نرفتم

من ۳۰ هفته رفتم

من ۳۲ هفته رفتم عزیزم

30تا34هفته دوبار سنو اخریت37هفته

من32هفته رفتم دیگه گفت نمیخوادسنوبرم

29 تا ۳۲ باید بری

من یه بار ۲۵ هفته رفتم دوباره ۳۲ هفته باید برم

من 31هفته و یه روز رفتم امروز

من امروز رفتم

دکتر من گفت ۳۰ هفته برو

۳۰ تا ۳۲ هفته برو اگ خدایی نکرده وزن نینی کم باشه دارو بخوری

به من گفته این هفته برو

سوال های مرتبط

مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نِلا مامان نِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱ ماهگی
مامان آرشا💙 مامان آرشا💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیکراد مامان نیکراد هفته سی‌وپنجم بارداری