سونو رشد و وزن چند هفته بریم؟ یکبار باید بریم؟

۵ پاسخ

من گفت ۳۰ هفته کامل برو

دکترم ب من گفت ۳۰هفته کامل رفتم

۳۰تا۳۲اولیش میری .بازم سونو وضعیت بری بازم وزن براتون میزنه .مخصوصا اگه قبلی کم بوده

اخر ۳۱ برو

منو گفت دکتر ۲۸ برو رفتم کم بود وزنش لیدی میل داده بهم هفته دیگه ۳۲ هفته میرم مجدد ببینم چقدر شده

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نِلا مامان نِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان پارسا مامان پارسا روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱ ماهگی
مامان آرشا💙 مامان آرشا💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیکراد مامان نیکراد هفته سی‌وپنجم بارداری