من ۳۰هفته کاملرفتم ۳۴هفته کاملممیخامبرم چون دیابتی ام
منم ۲۸ هفته رفتم دیگه نرفتم
من از آنومالی دیگه نرفتم نمیدونم چیکار کنم دکترمم نوشته بود برا دوشنبه گزشته که میشدم ۲۷ هفته و ۵ روز اما ترسیدم نرفتم
حالا ببینم هفته جدید میتونم برم
من ۲۷هفته و۶روز یکی رو رفتم
یکی هم قراره۳۲هفته برم
این ماها هرچی زودتر بری بهتر از اوضاع باخبر میشی بنظرم بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.