خانما سونو وزن و رشد چند هفته بریم خوبه ؟؟

۴ پاسخ

من ۳۰هفته کامل‌رفتم ۳۴هفته کاملم‌میخام‌برم چون دیابتی ام

منم ۲۸ هفته رفتم دیگه نرفتم

من از آنومالی دیگه نرفتم نمیدونم چیکار کنم دکترمم نوشته بود برا دوشنبه گزشته که میشدم ۲۷ هفته و ۵ روز اما ترسیدم نرفتم
حالا ببینم هفته جدید میتونم برم

من ۲۷هفته و۶روز یکی رو رفتم
یکی هم قراره۳۲هفته برم
این ماها هرچی زودتر بری بهتر از اوضاع باخبر میشی بنظرم بهتره

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۶ ماهگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌ودوم بارداری