سلام چند هفته خوبه بریم برا سونو وزن؟

۵ پاسخ

۳۰ هفته

من ۳۲هفته رفتم

همین الان برا شما خوبه

دکتر به من گفت بهترین زمانش ۳۲هفتس ولی از ۲۸انجام میدن

سی هفته

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۶ ماهگی
مامان سارا جون مامان سارا جون ۵ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا روزهای ابتدایی تولد