سلام دوستان تو چند هفته باید بریم سونو وزن؟

۷ پاسخ

۳۱تا۳۴ هفته.من قراره امروز برم دکتر براچکاب سونو وزن هم بنویسه برم

من ۲۷ هفته و ۲ روز فتم برا وزن و رشد و طول سرویکس

من ۳۴ هفته رفتم

من ۲۹ هفته و ۶ روز رفتم دکتر
اینقدر حرفم زد گفت دیر اومدی 😑😑😑

من ۲۸ هفته رفتم

۲۸ تا ۳۲ هفتگی

۳۰ تمام

سوال های مرتبط

مامان فنچو مامان فنچو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌ام بارداری
مامان پرنسس سلنا مامان پرنسس سلنا ۴ سالگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی