۵ پاسخ

دکتر برامن گفت ۳۶ هفته برو ولی اکثرا ۳۳ یا ۳۴ میرن

۳۰ خوبه دستت میاد اخرین سونورو هم نزدیک ۳۷ بده ۳۶ چون اگه کم باشه وقت داری زود جبران‌کنی

برا من ۳۱ هفته گفته

تایمش بین ۲۸ تا ۳۲ هفتگیه..
دکتر من گفت ۳۰ هفته برو خوبه

من ۳۴ هفته و ۳ روز نوبت زده

سوال های مرتبط

مامان سارا جون مامان سارا جون ۵ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۶ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس سلنا مامان پرنسس سلنا ۴ سالگی