سلام خانما چند هفته میفرستن سونو رشد و وزن

۵ پاسخ

30 تا35 هفته

به من دکترم گفت ۲۸هفته برو

از ۳۰ ب بعد انجام میدن

دکتر من گفت ۳۲ تا ۳۴ میفرستمت

28هفته تا 32 فکنم فرصت داری

سوال های مرتبط

مامان ستاره7سال وسهیل مامان ستاره7سال وسهیل ۱۱ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ❤️کارن جون❤️ مامان ❤️کارن جون❤️ ۹ ماهگی
مامان اهورا و آیهان❤ مامان اهورا و آیهان❤ ۴ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی