خانما سونو رشد چند هفته رفتین وزن نی نی چقدر بود؟

۸ پاسخ

من ۳۴ هفته رفتم ۱۹۰۰ بود

خانما شما پودر لیدی میل مصرف کردید ؟ من 32 هفته رفتم وزن جنینم 1750 دکترم گفت نرماله ولی چت جی بی تی میگه کمی پایینه الان خودم میتونم پودر لیدی میل مصرف کنم ؟

من ۲۹ هفته رفتم ...دوباره برام سونو نوشت میدونین چرا؟؟؟

دیروز رفتم ۳۳هفته و ۴روزم اما سونو گفت ۳۳هفته تمام،۲۱۰۰بود

برامن ۳۲ زده

۳۰هفته و ۴ روز ۱۶۰۰ بود

۳۰ هفته و ۳ روز عزیزم
بهترین زمانش‌ ۳۰ هفتس
۱و۶۰۰ بود

۳۰ هفته ۲ روز

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری