سونو رشد رو معمولاً چه هفته ای میفرستن ؟

۷ پاسخ

از ۲۸ هفته تا ۳۲

واس من ۲۹ هفته و ۲ روز نوشته

من هفته ۳۲رفتم

من دکترم یکی ۲۷ هفته نوشت یکی ۳۱ هفته که دوروز پیش رفتم

من دکترم ۲۸ هفته موشت برم

من امروز رفته بودم

۲۸تا۳۲
ولی تو ۳۰ هفته و ۱روز برو ک اگه کم بود بهت راهکار بدن براوزنش

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ستاره7سال وسهیل مامان ستاره7سال وسهیل ۱۱ ماهگی