خانوما سونو رشد و چند هفته باید بریم؟

۶ پاسخ

۲۸ تا ۳۲ هفته میتونی بری

من ۳۰ هفته و ۶ روز اولیشو رفتم
اخرین سونو رو دیروز ۳۷ هفته و ۳ روز رفتم

۲۸ الی ۳۲ میتونین برین

من امروز دادم

من یکی ۲۸ هفته رفتم و یکی دیگه که آخری باشه باید ۳۶ هفته برم

28 تا 32

سوال های مرتبط

مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱ ماهگی
مامان آرشا💙 مامان آرشا💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیکراد مامان نیکراد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری