سلام خوبین
سونو رشد چند هفته باید بریم؟

۵ پاسخ

دکتر من ۳۰ هفته گفت برم

سلام عزیزم
۲۸ تا ۳۲ هفته
بهتره ۳۱ یا ۳۲ هفته بری چون قبل اون دوباره باید تکرار کنی

۲۸ خوبه

من ۲۹ هفته و ۵ روز رفتم نمیدونم مجدد کی بگه دکترم ولی احتمالا ۳۴ بگه مجدد

سلام عزیزم💕
منکه دکترم برام ۲۵ هفته نوشته.

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱ ماهگی
مامان آرشا💙 مامان آرشا💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیکراد مامان نیکراد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان شاهین مامان شاهین هفته چهلم بارداری