اگر تو سونو های قبلیت وزن جنین خوب بوده ۳۲ برو اگر خدای نکرده کم بوده یدونه ۲۸ میفرستنت یکی ۳۲
من تا ۳۲ نمیرم
بهترین تایم ۳۱ ۳۲ هس
من 36هفته رفتم
برامن ۳۰ نوشته
برا من ۲۸ نوشته
دکترم برای من هفته ۳۰ نوشت
باید دکترت برات بنویسه مگه ننوشته که بری
معمولا32 هفتس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.