مامانا سونو رشد و هفته چند باید بریم؟

۷ پاسخ

اگر تو سونو های قبلیت وزن جنین خوب بوده ۳۲ برو اگر خدای نکرده کم بوده یدونه ۲۸ میفرستنت یکی ۳۲

من تا ۳۲ نمیرم
بهترین تایم ۳۱ ۳۲ هس

من 36هفته رفتم

برامن ۳۰ نوشته

برا من ۲۸ نوشته

دکترم برای من هفته ۳۰ نوشت
باید دکترت برات بنویسه مگه ننوشته که بری

معمولا32 هفتس

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩵💙 مامان نی نی🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نِلا مامان نِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیکراد مامان نیکراد هفته سی‌وپنجم بارداری