سونو رشد چند هفته بايد بریم؟

۵ پاسخ

من یکی ۲۸ هفته و ۵ روز رفتم
یگی ۳۶ هفته و ۵ روز

من یبار ۲۹ هفته رفتم یبارم ۳۵ هفته

من ۲۸هفته و ۳۶هفته رفتم

۳۱هفته

فک کنم34

سوال های مرتبط

مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱ ماهگی
مامان آرشا💙 مامان آرشا💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمدنیکان مامان محمدنیکان ۱ ماهگی