سونو وزن و رشد رو هفته چندم باید بریم انجام بدیم؟؟

۱۰ پاسخ

۳۲هفته کامل

من ۲۴ رفتم

میگم مامانا برا همه آزمایش گلوکز رو مینویسن؟؟

۲۸تا۳۱هفته دکترم گفته برم

دکتربرامن نوشت۲۷هفته رفتم باداپلربود

دکتر برای من۲۸هفته کامل نوشته

بفرمایید

تصویر

۳۱رفتم

از ۲۸ تا ۳۲ هفته میشه رفت

30تا۳۲

سوال های مرتبط

مامان نيكي مامان نيكي هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۳ ماهگی
مامان 💞آتوسا خانم💞 مامان 💞آتوسا خانم💞 ۱ ماهگی
مامان فنچو مامان فنچو هفته بیست‌وهشتم بارداری