سلام خانما سونو وزن هفته چندم باید بریم

۴ پاسخ

من ۲۹ و ۳ روز رفتم

من ۲۸ رفتم

من دکترم ۲۸ و ۳۲ و ۳۶ گفت

سلام عزیزم دکترم ب من گفته بود ۲۸ هفته سونو برم

سوال های مرتبط

مامان فنچو مامان فنچو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۳ ماهگی
مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری