خانوما سونو وزن چند هفته خوبه انجام بدم ؟

۶ پاسخ

دکتر من میگفت ۳۲ هفته بهتره

دکتر من گفت بین 28تا32 هفته میشه انجام داد ولی من هنوز انجام ندادم هفته بعد میخام برم

۳۲ترجیحا.

دکتر به من گفته ۳۴ هفته میفرستمت🤷🏻‍♀️

۳۰ هفته خوبه

۲۸هفته

سوال های مرتبط

مامان علیراد🐣🩵 مامان علیراد🐣🩵 ۲ ماهگی
مامان دلوین و شایلین🩷 مامان دلوین و شایلین🩷 ۲ ماهگی
مامان نبات🍭🐣 مامان نبات🍭🐣 هفته چهلم بارداری
مامان ارغوان ❤️🌸 مامان ارغوان ❤️🌸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ریسان مامان ریسان ۵ ماهگی
مامان مامان اسما 😍💕 مامان مامان اسما 😍💕 ۵ ماهگی
مامان سید طاها مامان سید طاها ۲ ماهگی