خانوما چند هفته خوبه برم سونو وزن ؟

۵ پاسخ

من ۲۸رفتم یکی دیگه هم دارم گفت۳۴برو

۳۱تا ۳۴
من ۳۳ رفتم

والا منم نمی‌دونم ب من گفت ۳۱ هفته برو الان گفت ۲۸ هفته اگه میخوای بری. دلبخواهیه اگه خواستی میتونی بری الان دو دلم نمی‌دونم برم یا نه

32 هفته

من یکیشو ۳۲هفته رفتم
یکیشم ی هفته دیگه باید برم ک اخریشه فک کنم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه طلای مامان جوجه طلای هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۱۱ ماهگی
مامان علیراد🐣🩵 مامان علیراد🐣🩵 ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری