سلام مادرای گل سونو وزن چند هفته برم خوبه؟

۱۳ پاسخ

۳۰ هفته خوبه

ازمایش دیابت چطوره؟هفته چندم رفتین؟

31.تو دفتر بهداشت مینیموم سن 31 هس

32 هفته

30 هفته

بین ۳۰ تا ۳۴ ولی ب نظرم ۳۲ بهتره ک اگه خدایی نکرده کم بود بتونی جبران کنی

بنظرم زود بهتره چون اگ وزنش کم بود میتونی چیزای مقوی بخوری وزن بگیره

من ۳۲ میرم

من ۳۳ رفتم

زود برو ک‌اگ وزن بچه کم باشه فرصت کنی جبران کنی

ب من گفته ۳۲ یا ۳۳هفته

من 30 رفتم

۳۲ برو

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلوین و شایلین🩷 مامان دلوین و شایلین🩷 ۲ ماهگی
مامان جوجه طلای مامان جوجه طلای هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ام بارداری
مامان آلاء و محمد🤰💙 مامان آلاء و محمد🤰💙 ۱۱ ماهگی