چند هفته سونو وزن برم خوبه؟؟

۴ پاسخ

من ميخام شنبه يايك شنبه برم كه30هفتم كامل شع

من ۳۳هفته ۴روز رفتم

من می خوام ۳۰ هفته برم

الان دیگه وقتشه

سوال های مرتبط

مامان دلوین و شایلین🩷 مامان دلوین و شایلین🩷 ۲ ماهگی
مامان جوجه طلای مامان جوجه طلای هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دیانا💓 مامان دیانا💓 ۸ ماهگی
ariyan ariyan قصد بارداری
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی