سونو وزن و چند هفته برم

۸ پاسخ

من هیچ مشکلی نداشتم ولی دکترم گفت ۲۴،۲۵ هفته برو

دکتر من گفت ۲۸

من چون مشکل تغذیه داشتم همون ۲۶ هفته رفتم

۲۸تا ۳۲زمانشه
۳۰هفته اینا برو اگه وزنش کم بود بتونی جبران کنی 🌸🌱

اولین سونو وزن ۳۱.۳۲.۳۳هفته میفرستن دیگ بستگی ب دکترت داره کی بفرسته

من 28 نوشت

۳۱تا۳۴ هفته

30هفته برو

سوال های مرتبط

مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی
مامان ماه🌕🫀 مامان ماه🌕🫀 ۳ ماهگی
مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی
مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان آلاء و محمد🤰💙 مامان آلاء و محمد🤰💙 ۱۱ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش ۲ ماهگی
مامان یاسمین مامان یاسمین ۹ ماهگی
مامان دلوین و شایلین🩷 مامان دلوین و شایلین🩷 ۲ ماهگی
مامان سوران و آیگین مامان سوران و آیگین روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین مامان آوین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه طلای مامان جوجه طلای هفته سی‌وسوم بارداری