سلام میگم بنظرتون سونو وزن چند هفته برم ؟؟؟

۱۴ پاسخ

سلام
۳۲ هفته بهترین زمان هست ولی بعضیا دکترشون زودتر می‌فرسته

اصولا دکترا ۳۲هفته به بعد میفرستن

۳۲ هفته

چرا به من نگفت برو سونو وزن پرسیدم که کی باید برم سونو میگه 34هفته من از انومالی نرفتم

به نظرم زودتر برو که اگه کم بود بتونی زود جبرانش کنی

32 هفته

من 31هفته و36هفته رفتم

من میگم ۳۰ هفته

سلام من دوشبه تا صبح شکمم سفت و از درد بیدار میشم از خواب بعد کمرمم از دیروز گرفته و زیر دلم چند دفعه حالت تهوع و بالا میارم سردرد هستم حرکات بچه هم هم متوجه نمیشم دل پیچه هم دارم دردم بیشتر میشه

۳۲ برو حتما

۳۳ ‍‍

هفته ۳۰ تا۳۴

32 برو اگه عجله داری ۳۰ هفته برو

۳۲هفته خوبه

سوال های مرتبط

مامان آلاء و محمد🤰💙 مامان آلاء و محمد🤰💙 ۱۱ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش ۲ ماهگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان روزهای ابتدایی تولد
مامان دیانا💓 مامان دیانا💓 ۸ ماهگی
ariyan ariyan قصد بارداری
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی