سلام خانما من چند هفته برم سونو وزن

۶ پاسخ

30هفته بهترین زمانه

الان خانمها براتون دستور سونوبنویسن؟چرا ازپزشک نمیپرسین مگه بدون نسخه میرید سونو یا آزمایش گهواره چقدر سوال چرا میپرسن

من ۳۲ هفته میرم به امید خدا

سلام هزینه سونووزن چقدره

ب من گفته بودن ۲۸ هفته برو دکترم نبود ۳۰ هفته ۴ روزم بود رفتم

۲۸ برو که اگه خدای نکرده کم بود جای جبران داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان سوران و آیگین مامان سوران و آیگین روزهای ابتدایی تولد
مامان آلاء و محمد🤰💙 مامان آلاء و محمد🤰💙 ۱۱ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش ۲ ماهگی
مامان سرباز امام زمان مامان سرباز امام زمان روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری