خانوما دقیقا چند هفته برم سونو وزن خوبه؟

۸ پاسخ

28 تا 32 میتونی بری، من 31 و یک روز رفتم

۳۲ برو که اگ خدایی نکرده وزنش کم بود بتونی سریع جبرانش کنی یا ۳۱

۳۲

من ۳۳ هفته رفتم همین هفته هاخوبه

من ۳۱هفته و ۴روز رفتم

من یدونه 32رفتم یکی هم 38

۳۳ برو من هم دکترم هم بهداشت بهم گفت بهترین زمان ۳۳ هفته هستش

۳۱ تا۳۴ خوبه بنظر من وایستا ۳۴ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان دلوین و شایلین🩷 مامان دلوین و شایلین🩷 ۲ ماهگی
مامان کوچولو🎀✨ مامان کوچولو🎀✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه طلای مامان جوجه طلای هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علیراد🐣🩵 مامان علیراد🐣🩵 ۲ ماهگی