خانوما سونو وزن رو چند هفتگی باید انجام بدم؟

۹ پاسخ

من دوشنبه نوبت دارم

۳۲ـ۳۶
زود نرو الکی میترسوننت

هفته ۲۸ برو اگ خدانکرد کم باش وقت داشت باشی جبران کنی

من امروز رفتم نوشت ۳۰هفته هستم

۳۲-۳۶

۲۹ تا ۳۲ فک کنم

28هفته تا 33هفته وقت داری

برای من ۳۰ هفته نوشته

از ۲۸ هفته و چند روز برو

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ارغوان ❤️🌸 مامان ارغوان ❤️🌸 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی🧸👶🏻 مامان نینی🧸👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی