۶ پاسخ

من هفته ۳۲رفتم

من ۲۵ هفته با اکو قلب رفتم بعدیش تو ۳۰ هفته باید برم

من شنبه میخوام برم میشه ۲۸هفته ۵روز

۲۸تا۳۲ من ۳۰ رفتم دوباره گفته ۳۲هم برو

هفته 28تا 32 بهتره

فکرکنم الانا باید بری تو

سوال های مرتبط

مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد