خانما کسی تازگی رفته سونو رشد هزینش چقدره ؟؟؟

۱۱ پاسخ

۱۴۰۰ شماعی رفتم

من رفتم اورعی زارع ۹۰۰

درمانگاه ولیعصر راسته بلوار وکیل اباد اگه انجام بده قیمتاش خوبه من خودم باید فردا پس فردا برم باید برم وقت بگیرم

من آزاد رفتم ۴ شنبه هفته پیش. شد یک میلیون و ۶۰ هزار تومن. درمانگاه آل محمد تو ۱۷ شهریور. اگر رفتی صبح برو که دکتر صبحش با اینکه آقاس خیلی دقیق تر و بهتر هست.

عزیزم بریدیک درمانگاه خوب هزینش مناسبتره...مطبهای خصوصی هزینش بالاتره

من شماعی رفتم 6 اردیبهشت یک. مبلیون. و100

من سونو رشد و چسبندگی و اینا رفتم نزدیک ۴ تومن شد
هزینه غیر از مرکز سونوگرافی بستگی داره دکتر تون چی درخواست داده باشه.

۲۳۰۰.

من چند روز پیش رفتم شد 2 تومن :/

سونو ۱۱۰درصد افزایش پیداکردمن اخری رفتم واسه رشدهمیشه ۳۴۰میشد اینسری ۹۹۵شد تعجب کردم پرسیدم گفت گرون شد😒

من فرشچی رفتم ۹۵۰ اینا شد آزاد

سوال های مرتبط

مامان ریحانه💙کیان مامان ریحانه💙کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان باسلوق مامان باسلوق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیاراد مامان نیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری