۶ پاسخ

۶۵۰ شد برا من

من سونو رشد و چسبندگی جفت رو رفتم شد ۲/۵۷۵ تومن.
یه سونو ۳۵هفته هم جدیدا رفتم شد ۱/۷۰۰
البته اگر سزارین دوم،سوم هستید سونو چسبندگی جفت باید برید وگرنه برا اولی نیاز نیست

ی سنو وزن معمولی با بیمه 350

ازاد۱۴۰۰ شد

بستگی داره چیا رو سونوت باشه داپلر رشد فیزبیکال طول سرویکس

من رفتم ۱۳۰۰بابیمه سلامت

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری