۶۵۰ شد برا من
من سونو رشد و چسبندگی جفت رو رفتم شد ۲/۵۷۵ تومن.
یه سونو ۳۵هفته هم جدیدا رفتم شد ۱/۷۰۰
البته اگر سزارین دوم،سوم هستید سونو چسبندگی جفت باید برید وگرنه برا اولی نیاز نیست
ی سنو وزن معمولی با بیمه 350
ازاد۱۴۰۰ شد
بستگی داره چیا رو سونوت باشه داپلر رشد فیزبیکال طول سرویکس
من رفتم ۱۳۰۰بابیمه سلامت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.