کسی تازگیا سونو وزن رفته هزینش چقدره؟

۱۲ پاسخ

من مطب رفتم با ویزیت شد ۳۲۰۰ داپلر

من ۲۸هفته و دوروز رفتم
چند روز پیش
هزینه اش هم ۱/۸۵۰با بیمه تامین اجتماعی

من با بیمه تامین ۱۲۵۰

من رفتم ۱۳۰۰

من با داپلر3500

۱۸۰۰

ازاد ۱۳۵۰

من مطب رفتم با داپلر گرفت ۴۲۰۰

معمولا تو چه هفته ای میرن

1300 رفتم فروردین

۱۴۰۰

۱/۸۰۰ من تو ۳۵ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان کشمش پلویی مامان کشمش پلویی هفته سی‌ام بارداری
مامان نیاراد مامان نیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان السا. ،❤️تو دلی مامان السا. ،❤️تو دلی هفته بیست‌ونهم بارداری