کسی تازگیا سونو وزن رفته؟
هزینه اش چقدره؟

۱۵ پاسخ

۶۰۰/۷۰۰

۵۰۰ تومن

من رفتم مهربان۳۵۰۰

من دیروز رفتم ۶۰۰تومن

با بیمه تامین اجتماعی گفت ۴۶۰
بدون بیمه ۶۸۰

من دیروز رفتم بابیمه۶۰۰

آزاد رفتم نزدیک ۷۰۰

۶۸۰ تومن یه ماه پیش

۴۶۰ شد

من رفتم رایگان بود.

برا من با ویزیت 1200

من با طول سرویکس رفتم ۹۱۵ تومن شد دیروز رفتم

سلام آزاد حول و حوش ۵۰۰ شیصد

س تومن تازه رادیولوژی زفتم پیش متخصص هم نرفتم

امروز رفتم۷۴۵
دو هفته پیش۴۵۰

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری
مامان شیر شاه مامان شیر شاه هفته سی‌وهشتم بارداری