من زنگ زدم طاهریان میگ با بیمه ۲۵۰۰
شماعی هم همین ۲۵۰۰
ازادش ۳ اینا
مال منم داپلر شد ۳۹۰۰ که بیمه تکمیلی داد
با بیمه ۹۶۰
من دو هفته پیش رفتم ۲۹۰۰
من ۱۹فروردین رفتم ۴۵۰۰
من ۲۵۰۰ انجام دادم دو سه هفته پیش
من داپلر و سونو رشد باهم بود س تومن شد
سونو داپلر برای چیه؟ چه کسایی باید برن؟
خدا لعنتشون کنه هرکی یه قیمت میگیره برای خودشون
من دوهفته پیش رفتم 2600 گرفتن
۱۶۰۰ انجام دادم نمی دونم با بیمه بود یا آزاد
من رفتم داپلر بارداری ازاد هزینه اش بین ۳ تا ۴ تومنه بستگی داره به جایی که میری
من بیمه داشتم کلا شد ۹۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.