خانما کسی جدیدا سونوی داپلر رفته ؟ هزینه اش چقدره؟

۱۱ پاسخ

من زنگ زدم طاهریان میگ با بیمه ۲۵۰۰
شماعی هم همین ۲۵۰۰
ازادش ۳ اینا

مال منم داپلر شد ۳۹۰۰ که بیمه تکمیلی داد

با بیمه ۹۶۰

من دو هفته پیش رفتم ۲۹۰۰

من ۱۹فروردین رفتم ۴۵۰۰

من ۲۵۰۰ انجام دادم دو سه هفته پیش

من داپلر و سونو رشد باهم بود س تومن شد

سونو داپلر برای چیه؟ چه کسایی باید برن؟

خدا لعنتشون کنه هرکی یه قیمت میگیره برای خودشون
من دوهفته پیش رفتم 2600 گرفتن

۱۶۰۰ انجام دادم نمی دونم با بیمه بود یا آزاد

من رفتم داپلر بارداری ازاد هزینه اش بین ۳ تا ۴ تومنه بستگی داره به جایی که میری
من بیمه داشتم کلا شد ۹۰۰

سوال های مرتبط

مامان 🦄🪷🩷نور چشمم مامان 🦄🪷🩷نور چشمم ۱۲ ماهگی
مامان یسرا و مرتضی مامان یسرا و مرتضی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سوران و آیگین مامان سوران و آیگین روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آنیا 💗 اهورا💙 مامان آنیا 💗 اهورا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری