خانما کسی تازگیا رفته سونو وزن هزینش چقد شد؟؟

۸ پاسخ

من بیمارستان نوبت گرفتم گفت۱۰۰خورده ای میشه اما شخصی گررونه

۷۰۰ شد برا من

من که سونو وزن رفتم امیلیون ۴۰ تومن امشب میخوام برم سونو داپلر ۱۷۰۰ گفتن بهم این قیمتایی که همه گفتن خیلی خوب بوده

۶۵۰ تومن دیروز پرسیدم وقت گرفتم هفته دیگه برم

بستگی ب شهرتون داره
واسه ما ۶۴۴ الان اومدم بدون بیمه

من دیروز رفتم ۶۴۳

منم ماه قبل رفتم ۷۵۰بود

من یک ماه پیش رفتم ۷۵۰

سوال های مرتبط

مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری
مامان کشمش پلویی مامان کشمش پلویی هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد