۷ پاسخ

آزاد 1180تومن شد

من ۳۰ هفته رفتم ۹۰۰
و الان ۳۶ هفته رفتم ۱۲۸۸۰ یک ملیون دویست و هشتاد و هشت

750شد

سونو وزن بود و شریان های رحمی و وضعیت بچه و چسبندگی رحم و ناف و جفت اینا همگی بود ازاد بود جایی که رفتم سونو شد دومیلیون و ششصد

یک تومن😢

من با تامین اجتماعی انجام دادم ۴۸۰ آزادش نهایتن پونصد و خرده اییع

من پیش دکتر مکتبی تموم سونوگرافی هام انجام میدم کلا قیمتش با بیرون فرق داره بیرون ارزون تره

سوال های مرتبط

مامان 🩷🩷🩷 مامان 🩷🩷🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد