من یک هفته پیش 687
اگه بهداشت پرونده بارداری داری رایگانه فقط باید از مرکز بهداشتی ک میری کد ارجاع بگیری بری یه ازمایشگاه دولتی
منم امروز انجام دادم بهداشت نوشت رایگان بود
من امروز انجام دادم با ادرار شد ۴۳۳تومان
از طرف بهداشت میرم رایگان
اگه بیمه داری برو بیمارستان تامین رایگانه
سلام من رفتم چهار مرحله ای با تامین 1تومن
با بیمه تأمین اجتماعی ۲۵۰
عزیزم شهر با شهر هزینه ها فرق داره
من ازمایش قند و تیروئید دادم شد ۳۱۰۰ بدون بیمه
من رفتم با روتین 2 ادرار 24 ساعته شد 1700
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.