آزمایش قند کسی ب تازگی رفته هزینش چقدره ؟

۱۰ پاسخ

من یک هفته پیش 687

اگه بهداشت پرونده بارداری داری رایگانه فقط باید از مرکز بهداشتی ک میری کد ارجاع بگیری بری یه ازمایشگاه دولتی

منم امروز انجام دادم بهداشت نوشت رایگان بود

من امروز انجام دادم با ادرار شد ۴۳۳تومان

از طرف بهداشت میرم رایگان

اگه بیمه داری برو بیمارستان تامین رایگانه

سلام من رفتم چهار مرحله ای با تامین 1تومن

با بیمه تأمین اجتماعی ۲۵۰

عزیزم شهر با شهر هزینه ها فرق داره
من ازمایش قند و تیروئید دادم شد ۳۱۰۰ بدون بیمه

من رفتم با روتین 2 ادرار 24 ساعته شد 1700

سوال های مرتبط

مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسری👶🩵 مامان پسری👶🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری