۸ پاسخ

با بیمه شد ۳۲۴تومن

من رفتم ی دونه فقط تو بیمه ثبت شده بود بقیه آزاد بود هزینش شد یک میلیون نود هزارتومن

من آزمایشگاه خصوصی رفتم چون آزمایش مهمیه یه ذره اشتباه بشه الکی آدم باید دارو مصرف کنه و استرس بگیره .
آزمایش تیروئید ، کمخونی و د۳ و ادرار و قند سه مرحله ای همه باهم ۷۹۰ تومن شد . همین هفته انجام دادم.

من رفتم تقریبا دو تومن شد با بیمه

من رفتم بهداشت دیروز رایگان بود
اما متاسفانه بعد یک ساعت پودرو بالا اوردم نتونستم ازمایشو ادامه بدم
حالم خیلی بد شد تا دیشب سرگیجه شدید و تاری دید داشتم حتی اورژانسم رفتم انقد حالم بد بود
نمیدونم چکار کنم😭😭 دکتر میگه باز باید بری همونو تکرار کنی ولی واقعا دیگه نمیتونم بهش فکر میکنم سردرد میگیرم

من آزاد ۴۵۰ دادم

من بهداشت رفتم 56تومن ازم گرفت

از بهداشت بری رایگانه

سوال های مرتبط

مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ریحانه💙کیان مامان ریحانه💙کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری