۱۱ پاسخ

با بیمه تکمیلی رایگان

۶۷۰تومن شدبرای من امروزدادم

بری بهداشت رایگان

میگن پودر ک میدن بدمزس ادم بالا میاره

عزیزم با بیمه تامین ۴۶۰ میشه ازاد حدود ۷۰۰

اگر تکمیلی داشته باشین رایگانه

من نزدیک 200بود

منم عین توام، منتها 7صبح میرم، ازمایش قند قبلا ندادی؟

برو بهداشت رایگانه

من زدم اینترنت نوشته 200تا 400

منم میخام صبح برم شما از ساعت چند ناشتا بودی

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ثمین وپسری مامان ثمین وپسری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان 🩵💙شاهان🩵💙 مامان 🩵💙شاهان🩵💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری