سونو رشد جنین چن هفته میرن ؟؟

۱۳ پاسخ

31 هفته بهترین وقت

هرچی دیرتز بری بهتره

من چون ۲۶ هفته رفتم دکترم گفت ۳۲ برم

برای من یک سنو ۲۶ هفته نوشته دکترمم

اینا که مشکلات خاص دارن مث دیابت دارن 28 هفته میفرستن
بعد باز تقریبا دو هفته یه بار تکرار میشه
حالت عادی 32 هفته به بعد

دکترم گفت32 هفته بهترین وقتشه

ب من هنوز نگفته برم

دکتر من گفت ۳۳ هفته برو

نهایتا ۳۴ هفته وقت داری

دکتر برا من ۲۸ هفته نوشت
که من ۲۸ هفته و ۴ روز رفتم.
و بعدی هم ۳۴ هفته نوشته

من ۲۹ هفته و ۴ روز رفتم
فکر کنم از ۲۸ تا ۳۰ هفته باید بری

فکرکنم ۲۸ تا ۳۲

از ۲۸ هفته به بعد میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان درنیکا مامان درنیکا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیلاونویان مامان نیلاونویان ۴ ماهگی
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شایان مامان شایان ۱ ماهگی
مامان برون عالی مامان برون عالی روزهای ابتدایی تولد
مامان ناز🤰💕 مامان ناز🤰💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان ☁️اَبرا☁️ مامان ☁️اَبرا☁️ هفته سی‌ودوم بارداری