خانوما کسی تو هفته من شکمش ترک خورده؟

۹ پاسخ

من اولین ترک رو شکمم هفته ۳۵بود متاسفانه 🥲

اره عزیزم

خداروشکر مال من ترک نخورده خیلی خیلی خیلی کم

من یدونه هم ندارم

منم فکر میکردم ترک ندارم خوشحال و خندان تا دیدم روی قسمت کمرم نزدیک به پلو هام چند تا بزرگ افتاده که من اصلا تا الان ندیده بودم نگو پوستم کش اومده ولی از پلو هام گرفته😂

من این هفته یه ترک‌خوردم بالای نافم😶
من فکر میکردم توی دومی دیگه ترک‌ نمیخورم. البته اولی هم خیلی کم ترک خورده بودم. اونم دو سه هفته آخر

سلام هرکس ترک خورده کرم 3کاره ماستلا بگیره من گرفتم خیلی راضی بودم

😂با. من از ترک حرف نزنین من اول ترک در اومد بعد بچه به. وجود اومد😂😂

من اولین ترک رو هفته ۲۰ دیدم

سوال های مرتبط

مامان آقا کارن 🩵🩵 مامان آقا کارن 🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد