بعد 4روز تاخیری بیبی چک بزنم یا هنوز زوده؟؟

۶ پاسخ

این ببینید

تصویر

امکان داره آخه من باید 12ام پریود میشدم که نشدم و امروز 23ام هست بی بی چک زدم دوتا اولی حاله داشت دوتا دیگه منفی شدن

چرا کسی جواب منو نمیده مگه پیام نمیاد براتون

از الان استرس دارم نکنه منفی باشه😞

بزن، ایشااله با خبرای خوب میای

زود بزن انشاالله بارداری

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا🥹✨ مامان معجزه خدا🥹✨ هفته شانزدهم بارداری
مامان عشق دوقلو🥑 مامان عشق دوقلو🥑 هفته هفدهم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌ام بارداری