4روز تاخیری
فردا بی بی چک بزنم یا منتظر بمونم یک هفته بشه بعد؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

بزن مشخصه اگه بشه

انشالله بارداری عزیزم بزن فردا صبح

بزن بزن

من امروز سه روز تاخیرم بی بی زدم صبح منفی بود تاحالا امکان نداشته تاخیر داشته باشم

الانم میتونی بزنی من روز موعدم زدم

منم فردا ۴ روز میشه صبر میکنم یک هفته بگذره
نمیدونم یکم سوزش معده دارم و احساس خستگی و ببخشید ترشحات شیری

الان بزن بنظرم

بزن من ی روز تاخیر داشتم زدم مثبت دراومد

من امروز یکروز تاخیر منفی شد

انشاالله ک بارداری ،منم تاخیر دارم ولی همش لک و ترشح قهوه ای دارم نمیدونم باردارم یا نه🥲

بزن عزیزم ایشالله مثبت

بزن ایشالله مثبته

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجه🥹♥️ مامان جوجه🥹♥️ هفته چهارم بارداری