۱۱ پاسخ

چند روز دیگه باید تکرار کنی

من ۱۳ بود بعداز دوروز شد ۳۸ تکرار کن

سلام عزیزم اول مبارکه .دوم هر ۲۴ ساعت باید دوبرابر بشه اگر چند روز دیگه دادی و بالا رفته بود مخصوصا به ۵۰ و بالاتر ۵۰ رسیده بود میشه گفت بارداری مثبت هست عزیزم .همین الان زایشگاه بودم چند نفر با بتا ۱۲ و ۳۶ امده بودن به اونا هم همینو گفتم

چند روز تاخیر داری گلم

چند روز تاخیر داری؟

تکرار کن انشالله بارداری

نه منفی نیست،مثبته اگه بالا بره

تکرار کن ایشالله باشی

منم سه روز قبل موعدم ۱۷ بود بتام بله باردارین

باید تکرار کنی

منفیه فک کنم🥲💔

سوال های مرتبط

آیدا🌙 آیدا🌙 قصد بارداری
مامان شومبول طلا مامان شومبول طلا ۳ ماهگی
مائده مائده قصد بارداری