بستری شدم💔🥲آزمایش هام مشکل داشت

۹ پاسخ

بازم بپرس ازشون خودت دلیلش بدونی اینجور بیشتر استرس آدم میگیره

عزیزم دکتر میگه برا چی بستری قندت بالا بوده یاچی؟

بخاطر عفونتت بود بیشتر یا کم خونیت

عکس آزمایشت رو بفرست نگاه کنیم

چرا عزیزم

آزمایش چی دادی مگه

ازمایش چی؟

چرا بستری
مگه چه آزمایشی داشتی

چرا بستری

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد