بیان نظر سنجی 😁بین اسم هلن و دنیز موندم

۱۷ پاسخ

گزینه ی هیچکدام نداریم😬

معلومه دنیز.من میخاستم دنیز بذارم ولی پسر شد ایشالا دومی دختر بشه میذارم😍

دنیز

دنیز

هلن

من خودم افرا دوس دارم😍 دومی هم پسر شد ونشد ولی از این دو اسم دنیز خیلی قشنگتره🥰👍

هلن .

منم دنیز میخواستم بذارم دخترم انقدر گریه کرد گفت نذار این اسمو منم دلم سوخت قبول کردم نذارم.هنوزم نینی بدون اسمه

دنیز..

من ترجیح میدم یا اسم ایرانی بذارم یا اسلامی برای همین هیچکدوم

هلن🎀

هلن🩷

دنیز

دنیز 💙

دنیز 😍

دنیز بهتره

هلن😍

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌وششم بارداری